Funkcjonalność pozwala na oznaczenie paragonu jako wydrukowanego w przypadkach, gdy nastąpi błędna komunikacja drukarki z panelem, np. brak papieru lub niedomknięta klapa drukarki, wówczas mimo przyjęcia przez drukarkę wydruku paragonu, panel interpretuje to jako błąd wydruku. Funkcjonalność jest dostępna w oparciu o dedykowane uprawnienie dla użytkownika.
Opcja oznaczenia paragonu jako wydrukowanego znajduje się zarówno w widoku podsumowania rezerwacji po realizacji płatności przez klienta, jak i w zakładce “Dokumenty sprzedażowe”, jeśli nie zaznaczymy tej opcji z poziomu podsumowania.
Poniżej przykładowa rezerwacja na trampoliny w Hangarze 646.
W momencie błędnej komunikacji drukarki z panelem pod szczegółami rezerwacji pojawi się opcja “Oznacz jako wydrukowany”. Wybieramy tę opcję, aby system panelu zarejestrował wydruk paragonu z drukarki. Wybierając tę opcję system potwierdzi nam zmianę statusu wydruku paragonu dla sprzedaży. Po pomyślnym zapisaniu zmiany możemy kontynuować sprzedaż.
Oznaczenia paragonu jako wydrukowanego można dokonać również w zakładce “Dokumenty sprzedażowe”, jeśli kasjer przez pomyłkę wyjdzie z podsumowania rezerwacji uprzednio nie drukując paragonu z tego widoku.
Przechodzimy do zakładki “Dokumenty sprzedażowe” i wybieramy pozycję, przy której paragon nie został wydrukowany.
Następnie wybieramy opcję jak na screenie poniżej (podświetlony symbol “check”)
Po kliknięciu w tym samym widoku status wydruku ulegnie zmianie.
Zamykając okno szczegółów transakcji odświeżamy stronę, aby status wydruku mógł ulec zmianie w widoku głównym zakładki “Dokumenty sprzedażowe”.