Aby wysłać mail informacyjny, należy kliknąć "Skrzynka nadawcza" w menu po lewej stronie.
Następnie, kliknij przycisk "Nowy mailing"
Uzupełnij tytuł oraz treść mailingu
Wgraj grafikę w rozmiarach 810x700 - dokładnie taki sam rozmiar jak na karcie wydarzenia. Jeśli grafika, którą posiadasz jest nieaktualna, możesz użyć grafiki jednego z występujących artystów
Opcjonalnie, możesz wprowadzić "button", który pojawi się na mailingu wysłanym do klientów.
Możesz go wykorzystać np. do regulaminu lub programu Twojego wydarzenia.
Następnie musisz wybrać do kogo chcesz wysłać ten mailing. Możesz wysłać ten sam mailing nawet do kilku wydarzeń, do jednej wybranej puli biletowej lub listy biletowej (dlatego warto generować zaproszenia bezpośrednio na adresy e-mail gości!).
Jeśli treść mailingu wykracza poza ważne organizacyjne informacja na temat wydarzenia - zaznacz poniższą wiadomość. Zostanie ona wysłana jedynie do osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie wiadomości marketingowych Going.
Aby wysłać testową wiadomość, kliknij przycisk "Zapisz szkic"
a następnie w skrzynce nadawczej wejdź w zapisaną wiadomość.
Po zapisaniu szkicu i ponownym wejściu w wiadomość pojawił się przycisk "Wyślij testowy", kliknij w niego, a następnie w nowym oknie wprowadź Twój adres mailowy i naciśnij "Wyślij".
Jeśli Twój mailing wymaga poprawek - wprowadź zmiany w treści mailingu a następnie potwierdź zmiany przyciskiem "Zapisz szkic". Ponów wysyłkę testowego mailingu, czynność powtarzaj do osiągnięcia zadowalającego efektu.
Jeśli Twój mailing spełnia Twoje oczekiwania - wyślij go za pomocą przycisku WYŚLIJ lub zaznacz przycisk "Zaplanuj wysyłkę", następnie wprowadź datę i godzinę wysyłki i kliknij przycisk "Zaplanuj". Uwaga! Po zaplanowaniu wysyłki edycja treści mailingu nie będzie możliwa!