Wydarzenie wielodniowe

Skonfiguruj wydarzenie wielodniowe z pomocą tej instrukcji.

Zaloguj się do panelu partnerskiego i w widoku "WYDARZENIA" w menu głównym kliknij "DODAJ WYDARZENIE", a następnie wybierz "Jednodniowe".

Zrzut ekranu 2024-07-29 155300Uzupełnij podstawowe informacje: nazwę wydarzenia, miejsce oraz kategorię.

Na podstawie nazwy wydarzenia zostanie utworzony adres URL - wpisz możliwie krótką nazwę, możesz edytować ją później.

Nie znajdujesz miejsca wydarzenia? Być może nie mamy go w swojej bazie. Napisz do nas na clientcare@goingapp.pl, a w jej treści podaj nazwę wydarzenia oraz dokładny adres. W przypadku braku adresu wyślij link do pinezki na Mapach Google. 

Pamiętaj, aby wybrać kategorię zgodną z wydarzeniem, dzięki czemu wszyscy zainteresowani daną kategorią w łatwy sposób odnajdą Twoje wydarzenie w naszych serwisach. Wpłynie to również na wyświetlanie wydarzenia w reklamach dynamicznych. Kategoria jest bardzo ogólna, doprecyzujesz rodzaj wydarzenia za pomocą tagów.

Dostępne kategorie z przykładem rodzajów wydarzeń:

  • Koncerty - festiwale, imprezy muzyczne, koncerty
  • Kultura - wydarzenia filmowe, teatr, opera, wystawy
  • Rozrywka - stand-up, improwizacja, burleska
  • Sport - sporty walki, zawody sportowe, wydarzenia motoryzacyjne
  • Inne - targi, warsztaty, jedzenie, spotkanie

Uzupełnij pozostałe informacje oraz opis, a następnie zatwierdź przyciskiem "DODAJ".

Jako datę zakończenia podaj ostatni pełny dzień festiwalu w którym posiadacze biletów mogą wejść na teren wydarzenia. Godzina zakończenia nie zostanie nigdzie wyświetlona. 

image-png-Jul-29-2024-02-06-17-1010-PM

Gratulacje! Właśnie stworzyłeś wydarzenie.

Na tym etapie rozróżniamy pojęcia wydarzenie oraz termin. W przypadku wydarzenia wielodnioweg powinien interesować Cię jego termin - zmiany w opisie, grafice i nazwie dokonane z poziomu terminu będą widoczne z punktu widzenia kupującego.

Z pulpitu "WYDARZENIA" kliknij w termin, aby przejść do jego menu.

Po otwarciu terminu w "Informacjach podstawowych" możesz podpiąć artystów występujących na Twoim wydarzeniu, dodać odpowiednie tagi, a w razie potrzeby edytować nazwę terminu.

W zakładce "Media" (również w wydarzeniu) dodaj grafikę 810x700 px, ewentualnie wklej link do ogólnodostępnego video w serwisie YouTube, aby wyświetlić go na karcie zakupowej.

Rozpoczęcie sprzedaży nie jest możliwe bez regulaminu - wgraj plik PDF w zakładce "Regulamin i zgody" (skorzystaj z naszego szablonu, jeśli nie posiadasz swojego regulaminu).

W zakładce "Konfiguracja biletu" możesz wgrać grafikę na bilet o parametrach 1200x400px, max. 250kB, .jpg.

Na koniec przejdź do zakładki "Sprzedaż i publikacja", aby dodać pule biletowe i skonfigurować inne ustawienia, np. automatyczne rozpoczęcie lub zakończenie sprzedaży.

 

 

 

 

 

 

Kliknij "DODAJ PULĘ" w prawym górnym rogu zakładki "Sprzedaż i publikacja".

Zrzut ekranu 2024-07-18 151602Opis puli to jej nazwa, dlatego na początek musimy dodać opis puli, a dopiero później skonfigurować jej pozostałe ustawienia. 

Zrzut ekranu 2024-07-18 171623

Nazwa to np. Karnet 3-dniowy, Bilet jednodniowy, Pula I, Bilet normalny, Bilet ulgowy, Kategoria I, itp., zależnie od potrzeb Twojego wydarzenia. 

Opis będzie widoczny w szczegółach puli na stronie sprzedażowej. Warto dodać informację o czasie obowiązywania biletu.

Dodatkowa informacja będzie widoczna dopiero na bilecie po jego zakupie. Warto dodać informację o czasie obowiązywania biletu.

image-png-Jul-29-2024-02-19-57-9054-PM     image-png-Jul-29-2024-02-23-41-8381-PM

W kolejnym kroku, po dodaniu nazwy puli, skonfiguruj jej szczegóły takie jak wielkość emisji, cenę, VAT oraz walutę (domyślnie jest to PLN).

Pamiętaj wybrać prawidłową stawkę VAT - dostępne wartości są uzależnione od rodzaju umowy z Going. lub Twojego statusu płatnika, tj. czynny lub zwolniony.

Już w czasie konfigurowania puli zobaczysz cenę końcową dla klienta, tj. bazową cenę biletu powiększoną o opłatę serwisową, którą ponoszą klienci.

Kliknij "DALEJ", aby przejść do menu puli, w którym włączysz ją do sprzedaży, skonfigurujesz dostępność sprzedaży lub automatyczne przełączanie, a także w razie potrzeby włączysz bilety imienne w konfiguracji biletu. 

W menu puli w zakładce "Opis i wyświetlanie" możesz podać nazwę grupy, do której należy pula. Dzięki temu widok dostępnych rodzajów biletów z punktu widzenia kupującego będzie bardziej przejrzysty. Pamiętaj podać identyczną nazwę grupy dla wszystkich pul tego samego rodzaju.

 

Możesz też zmienić kolejność wyświetlania pul przez przycisk "ZMIEŃ KOLEJNOŚĆ" w zakładce "Sprzedaż i publikacja" - przeciągnij pule wg wybranej kolejności, a następnie kliknij "ZAPISZ KOLEJNOŚĆ".

 

Nowo skonfigurowane pule są wyłączone ze sprzedaży.

Polecamy od razu włączyć pierwszą pulę lub wszystkie inne, które mają być dostępne zaraz po włączeniu sprzedaży terminu - nie martw się, do czasu rozpoczęcia sprzedaży z poziomu wydarzenia lub terminu Twoje bilety nie będą dostępne do zakupu. 

 

Zapisz wszelkie zmiany dokonane w menu puli, a następnie wróć do zakładki "Sprzedaż i publikacja" w menu terminu przez kliknięcie daty terminu po lewej stronie.

Powtórz wszystkie kroki z konfiguracji puli biletowej, jeśli chcesz dodać kolejne pule do sprzedaży.

 

 

 

 

 

 

Gotowe! Rozpocznij sprzedaż, opublikuj wydarzenie, pobierz link sprzedażowy i puść w świat wiadomość, że bilety są już dostępne w serwisie oraz aplikacji Going., Empik Bilety oraz stacjonarnie w salonach Empik w całej Polsce.

 

Link do zakupu biletów pobierzesz z poziomu terminu przez kliknięcie "Podgląd". Skopiuj link z nowo otwartego okna przeglądarki.

Kliknij "Rozpocznij", aby rozpocząć sprzedaż biletów oraz "Opublikuj", aby wydarzenie było widoczne w naszych serwisach.