Utwórz swoje pierwsze wydarzenie i wprowadź bilety do sprzedaży w kilku prostych krokach.

1. Aby rozpocząć tworzenie wydarzenia, wciśnij widniejący po prawej stronie pulpitu button            DODAJ WYDARZENIE  a następnie uzupełnij podstawowe informacje. 

Zrzut ekranu 2024-01-20 o 16.42.19

*Jeśli nie możesz znaleźć miejsca swojego wydarzenia - wyślij pełną nazwę oraz adres na clientcare@goingapp.pl  abyśmy mogli zweryfikować i dodać je do systemu. 

 

__________________________________________________________________

2. Po uzupełnieniu podstawowych informacji wyświetli się pulpit Twojego wydarzenia oraz

automatycznie stworzy się jego termin o takiej samej nazwie. 

Zrzut ekranu 2024-01-20 o 17.08.55-1

[WAŻNE] na tym etapie rozróżniamy dwa pojęcia: wydarzenie oraz termin

Wydarzenie może składać się z wielu terminów np. gdy wprowadzamy trasę koncertową bądź cykl spotkań.

Dalsza edycja oraz wprowadzenie pul biletowych odbywa się po wejściu w termin.  ( *zaznaczony na zdjęciu powyżej)

__________________________________________________________________

3. Kolejnym krokiem jest kliknięcie  WPROWADŹ PULE DO SPRZEDAŻY

Zrzut ekranu 2024-01-20 o 17.32.33

a następnie DODAJ PULĘ.

Zrzut ekranu 2024-01-20 o 17.39.16

Po uzupełnieniu i zapisaniu informacji (opis, emisja, VAT, cena, waluta) , rozwiną się dodatkowe pola dot. dostępności sprzedaży. Uzupełniamy je gdy chcemy ustalić konkretną czasówkę. 

* Stworzona przez nas pula jest z automatu wyłączona ze sprzedaży. Aby ją uruchomić należy kliknąć przycisk Rozpocznij. Aby wyłączyć pulę należy kliknąć Wstrzymaj. Przycisk zaznaczony na zdjęciu poniżej.

Zrzut ekranu 2024-01-20 o 17.56.57

* Podczas tworzenia puli pamiętaj o właściwym ustawieniu stawki VAT! 

__________________________________________________________________

4. Do pulpitu terminu najszybciej powrócisz przez kliknięcie w datę terminu w lewym górnym rogu. 

Zrzut ekranu 2024-01-20 o 18.03.18

I cyk! Nasze wydarzenie jest już prawie gotowe.

Przejrzyj pozostałe zakładki (*zdjęcie poniżej) aby opracować szczegóły.

Obowiązkowy regulamin wgrasz w zakładce Regulaminy i zgody  (tam znajduje się również gotowy szablon do wypełnienia, jeśli nie posiadasz własnego). 

Grafikę główną w rozmiarze 810x700 wgrasz w zakładce Media. 

*jeśli wgranie grafiki będzie niemożliwe to spróbuj przeciągnąć ją bezpośrednio z folderu, w którym się znajduje.  

W zakładce Informacje podstawowe możesz edytować m.in opis wydarzenia.

Zrzut ekranu 2024-01-20 o 18.06.35-1