Dzięki rozbudowanej statystyce przeanalizujesz sprzedaż swoich wydarzeń i sprawdzisz skuteczność swoich kampanii reklamowych.
Statystyka podzielona jest na trzy zakładki:
- aktualnie - podstawowy pulpit statystyk domyślnie wyświetlający wartości sprzedaży w PLN dla całego Twojego konta, tj. wszystkich wydarzeń. Możesz przefiltrować wyniki po nazwach poszczególnych terminów lub walucie;
- analiza sprzedaży - bardziej rozbudowane narzędzie do szczegółowej analizy dynamiki sprzedaży w wybranym zakresie dat, także z podglądem danych archiwalnych wydarzeń (terminów) lub wydarzeń (terminów) wyłączonych ze sprzedaży. Wyniki możesz dodatkowo przefiltrować po nazwach poszczególnych terminów w wydarzeniach oraz miastach, w których się odbywały;
- statystyki - sprawdzisz zainteresowanie swoimi wydarzeniami w kontekście liczby sprzedanych biletów lub ukończonych transakcji w danych dniach i godzinach.
Każde dane możesz pobrać. W tym celu najedź na obszar danych, który Cię interesuje, a następnie kliknij "..." w jego prawym górnym rogu i wybierz "Export to CSV".
Dane w statystykach są poglądowe, czyli nie powinny służyć do rozliczenia wydarzenia.
Przykładowy widok dla zakładki "aktualnie"
Przykładowy widok dla zakładki "analiza sprzedaży"
Przykładowy widok dla zakładki "statystyki"