W pierwszej kolejności, aby móc dokonać sprzedaży karnetu, należy dodać karnet jako produkt w panelu. Więcej informacji o tym, jak dodawać produkty znajduje się tutaj.
Aby dokonać sprzedaży stacjonarnej karnetu (imiennego lub rodzinnego):
- W sekcji “DODAJ REZERWACJĘ” wybierz kafelek “PRODUKTY”.
- Wybierz odpowiedni rodzaj karnetu.
3. Po dodaniu do koszyka odpowiedniego rodzaju karnetu należy wybrać typ transakcji "Z danymi". Dzięki temu możemy uzupełnić dane osoby oraz adres e-mail, na który zostanie przesłany karnet.
4. Po wybraniu opcji "Z danymi" wybierz opcję "Zapłać".
5. W kolejnym kroku należy uzupełnić dane nabywcy.
❗UWAGA❗ W przypadku biletu imiennego muszą być to dane osoby, która będzie korzystała z karnetu.
6. Po wpisaniu danych należy przejść do kolejnego kroku. Tak jak w przypadku standardowej sprzedaży należy wybrać sposób płatności. Po zafiskalizowaniu transakcji klient otrzyma karnet na wpisany we wcześniejszym kroku adres e-mail.