W zakładce “SPRZEDAŻ” kafelek “REZERWACJA” odpowiada za sprzedaż biletu w trybie stacjonarnym.
Na przykładzie wybieramy “Wolne Skakanie Srebrzyńska”:
Ścieżka sprzedaży do momentu wyboru terminu w kalendarzu wygląda tak samo, jak rezerwacja bez transakcji. Przechodzimy do zakładki “SPRZEDAŻ”, wybieramy kafelek “REZERWACJA” i dwukrotnie klikamy na interesującą nas aktywność. Po przekierowaniu do kalendarza wybieramy liczbę biletów (w tym celu możemy użyć suwaka, plus/minus, bądź wpisać liczbę manualnie) termin i godzinę wizyty oraz przestrzeń (jeśli jest więcej niż jedna).
Na tym etapie, jeśli ta opcja została dodana w obowiązującej regule cenowej, możemy dodać tzw. UPSELL, czyli dodatkową godzinę wizyty dla rezerwacji, wówczas kolejna po wybranej godzina slotu do wyboru w ramach UPSELL będzie widniała w kolorze białym, jak na grafice poniżej.
Jeśli dokonujemy sprzedaży z wspomnianym UPSELLEM, klikamy w kolejną godzinę, wówczas obie będą widnieć w tym samym kolorze, czyli pomarańczowym. Dzięki temu klient wykupuje dwie godziny czasu na skakanie (bez upsell: 14.00-15.00, po dodaniu upsell: 14.00-16.00).
Poniżej znajdują się bilety, które możemy sprzedać w ramach rezerwacji (na podstawie dodanych w regule cenowej) oraz ceny obowiązujące w wybranym terminie (jest to koszt jednej godziny skakania). Klikamy “Dalej”
Dla przykładu zostało wybrane 5 osób.
Widzimy w tym momencie cenę UPSELL (czyli 2h skakania). W tym kroku wybieramy rodzaj biletu, np.: ulgowe, normalne, rodzinne itp.
Po wybraniu rodzaju biletów klikamy w “DODAJ DO KOSZYKA”. W koszyku również możemy edytować dodane zamówienie pod kątem liczby biletów (plus/minus lub wpisanie liczby manualnie).
W koszyku możemy dodać “KOD RABATOWY”. Przykładowy kod obniża wartość całego koszyka o 50%.
W koszyku istnieje kilka opcji wyboru płatności jak i faktur, które zostały opisane tutaj.