Rozliczenie

W Going. funkcjonuje automatyczny system rozliczeń Twoich wydarzeń i na tej stronie dowiesz się w jaki sposób on działa i co musisz zrobić, aby został on uruchomiony.

Ta funkcjonalność dotyczy jedynie umów nominalnych, w których sprzedawcą biletów jest Going. 

KONFIGURACJA

Aby rozliczenie Twojego wydarzenia było możliwe zaloguj się do panelu partnerskiego, a następnie wejdź do sekcji Ustawienia konta -> Powiadomienia (https://panel.goingapp.pl/ustawienia/powiadomienia)

Następnie wprowadź odpowiednie adresy mailowe, na które będą wysyłane powiadomienia dotyczące rozliczeń. Wprowadzone dane zatwierdź przyciskiem Zapisz.

Dotychczasowy sposób manualnego generowania raportów zostanie zdezaktywowany w najbliższym czasie, a poniższy model będzie jedynym możliwym procesem rozliczenia. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z zespołem Client Success 


PROCES ROZLICZENIA

1. Twoje wydarzenie się odbyło. Zostaniesz poinformowany mailowo, że raport sprzedażowy zostanie wygenerowany zgodnie z terminem określonym w Twojej umowie. W tym czasie weryfikujemy ewentualne zwroty lub reklamacje.

2. Po X dniach otrzymasz od nas maila z informacją o wygenerowanym przez nasz system raportem rozliczeniowym. Zaloguj się do panelu partnerskiego i przejdź do modułu Rozliczenia (https://panel.goingapp.pl/rozliczenia), wejdź w rozliczenie wydarzenia, które ma status "Do rozliczenia".

Pobierz raport rozliczeniowy na na samym dole okna rozliczenia

Na samym górze rozliczenia znajdzie się podsumowanie rozliczenia. Wystaw fakturę na wartości netto i brutto zaznaczone na poniższym zrzucie ekranu

Następnie przejdź do sekcji "Faktury" i naciśnij przycisk "Dodaj". Przeciągnij lub dodaj z dysku fakturę a następnie zatwierdź przyciskiem Dodaj.

 

 

3. Nasz Dział Rozliczeń weryfikuje zgodność faktury z raportem rozliczeniowym. O wynikach weryfikacji zostaniesz poinformowany mailowo

- weryfikacja nieprawidłowa

- weryfikacja prawidłowa

Po zrealizowaniu przelewu otrzymasz powiadomienie.