Z tego artykułu dowiesz się jak wgrać obowiązkowy regulamin oraz pobierzesz szablon, a także poznasz zasady stosowania dodatkowych zgód na ścieżce zakupowej.
Zgodnie z rekomendacją Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) warunkiem rozpoczęcia sprzedaży biletów jest dodanie regulaminu wydarzenia. Wgranie regulaminu pomoże naszym klientom lepiej zrozumieć warunki uczestnictwa oraz dostarczy pełnej przejrzystości. Regulamin wydarzenia jest każdorazowo wysyłany do klienta wraz z biletem elektronicznym po finalizacji transakcji.
Rozpoczęcie sprzedaży bez wgranego regulaminu nie będzie możliwe i zostanie zablokowane przez panel partnerski.
Jeśli nie posiadasz regulaminu, możesz użyć uniwersalnego szablonu przygotowanego przez nasz zespół - wystarczy, że wypełnisz dane organizatora i dostosujesz jego treść pod organizowane przez siebie wydarzenie.
Jak wgrać regulamin?
Przejd do zakładki "Regulamin i zgody" widocznej w menu terminu Twojego wydarzenia, a następnie kliknij przycisk "DODAJ".
Kliknij "DODAJ Z DYSKU", aby wybrać plik. Z tego poziomu również możesz pobrać szablon regulaminu i dostosować go pod swoje wydarzenie. Pamiętaj - plik musi być w formacie PDF.
Dwukrotnie zatwierdź przyciskiem "DODAJ" - regulamin został wgrany poprawnie i będzie obowiązkowy do zaznaczenia w formularzu zakupowym, a także zostanie wysłany do kupującego wraz z potwierdzeniem zakupu.
Zgody
Zależnie od rodzaju Twojej umowy podpisanej z Going. możesz zobaczyć w tym miejscu obowiązkowe do zaznaczenia przy zakupie zgody, w których informujemy kto jest sprzedawcą biletu.
W przypadku podpisanej umowy o przekazaniu danych możemy dodać nieobowiązkową zgodę marketingową, dzięki której kupujący może np. zapisać się do Twojego newslettera.
Zgody mogą być również wykorzystane do przypomnienia kupującym np. warunków uczestnictwa w przypadku wydarzeń kierowanych jedynie do osób pełnoletnich - wówczas kupujący musi obowiązkowo zaznaczyć zgodę o treści "Oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią.".
Skontaktuj się ze swoim opiekunem z ramienia działu Client Success lub wyślij do nas wiadomość na adres clientcare@goingapp.pl w przypadku chęci dodania nowej zgody.