Przestrzenie w aktywnościach

W tym miejscu mamy możliwość konfiguracji przestrzeni pod sprzedaż.

W przestrzeni możemy skonfigurować następujące elementy:

Nazwa przestrzeni (⚠️  obowiązkowe) - jeśli aktywność nazwaliśmy np. bilard, możemy tutaj wpisać stół 1, przy kolejnej przestrzeni stół 2, itd.

Grafika główna (nieobowiązkowe) - grafika wybranej przestrzeni, np. danego stołu bilardowego

Opis przestrzeni (nieobowiązkowe) - możemy dodać krótki opis przestrzeni.

Wejście bez blokady (nieobowiązkowe) - jeśli posiadamy system Smartporter do automatycznego otwierania drzwi, możemy go uruchomić. Przed uruchomieniem tej funkcji należy skontaktować się z Going. w celu implementacji odpowiedniego systemu.

Długość trwania przerwy technicznej (nieobowiązkowe) - możemy określić ile będzie trwać przerwa zanim wejdą nowi uczestnicy, np. mamy godzinne sloty 10:00-11:00, ustawimy w systemie długość przerwy na 15min, wtedy następny dostępny slot to 11:15-12:15. Pozwala nam to na posprzątanie i przygotowanie sali lub innej atrakcji przed wejściem nowych klientów.

Maksymalna liczba uczestników w przestrzeni (⚠️  obowiązkowe) - ustalamy ile osób jednocześnie może przebywać w danym pomieszczeniu.

Aktualna pojemność przestrzeni (nieobowiązkowe) - funkcja nieaktywna, można pomiąć to pole.

Slot czasowy dla przestrzeni (⚠️  obowiązkowe) - tu ustalamy czas trwania slotu (rezerwacji), np. rezerwacja stołu bilardowego obowiązuje na godzinę, więc wpisujemy 1h ( jeśli poniżej godziny, adekwatnie po liczbie wpisujemy "m")

❗WAŻNE! W przypadku dodawania przestrzeni z edycji aktywności, poniższe elementy konfiguracji dodajemy po zapisywaniu i przejściu do edycji przestrzeni (więcej o tym znajdziesz niżej) ❗

Produkty - tutaj dodajemy produkty, które klient może dokupić podczas zakupu biletów na aktywność.

Reguły (⚠️  obowiązkowe) - dodajemy tutaj reguły otwarcia, cenowe, zamknięcia i pojemności (aby dodać reguły do przestrzeni, w pierwszej kolejności należy je stworzyć w zakładce "Reguły"). 

❗WAŻNE! W przypadku tego samego typu reguły, priorytet ma ustawiona wyżej.

Np. jeśli chcemy dodać regułę zamknięcia w danym dniu z uwagi na święto, reguła ta powinna znajdować się powyżej reguł otwarcia.❗

Powiązanie przestrzeni (nieobowiązkowe) - możemy ustawić powiązanie z inną przestrzenią, czyli klient kupując bilard równolegle może bawić się w tej samej cenie na kręglach. Dzięki temu blokuje miejsce również dla drugiej aktywności/przestrzeni. Dodatkowo możemy przesunąć blokadę miejsca w czasie. Czyli zajęty slot stanie się zajętym np. za godzinę. Przydatne jest to w przypadku urodzin, gdy rezerwując urodziny, które trwają 2h, dzieci bawią się godzinę w sali urodzinowej, następnie idą na godzinę poskakać na trampolinach. Wtedy ustawiamy przesunięcie w czasie o 1h dla trampolin.

Wyświetlanie etykiety na slocie (⚠️  obowiązkowe) - możemy wybrać czy klient ma widzieć tylko godzinę rozpoczęcia np. 12:00 czy widzieć pełny czas obowiązywania rezerwacji 12:00-13:00 (pełny czas zawsze jest widoczny w koszyku).

Zmiany w edycji przestrzeni:

Gdy edytujemy stworzoną wcześniej przestrzeń lub dodajemy nową zmienia nam się wygląd strony. w tym miejscu możemy skonfigurować:

- Informacje podstawowe - tutaj możemy zmienić nazwę i opis przestrzeni.

- Ustawienia - w tym miejscu możemy zmienić czas trwania przerwy technicznej, limit osób, czas trwania slotu, wyświetlanie godziny na slotach, a także dodać zamek..

- Produkty - tutaj możemy dodać lub usunąć produkty z przestrzeni.

- Reguły - tutaj dodajemy lub usuwamy reguły konfigurujące sprzedaż biletów na aktywność.

- Powiązanie przestrzeni - tutaj możemy dodać lub usunąć powiązanie z inną przestrzenią.

- Media - tutaj możemy dodać lub usunąć grafikę dla przestrzeni.

Aby wrócić do ustawień aktywności, należy kliknąć na jej nazwę.