Produkty niemagazynowe są produktami, które dodajemy z poziomu panelu partnerskiego.
W tym miejscu możemy dodać produkty, które chcemy sprzedawać.
Aby dodać produkt, przechodzimy do zakładki "PRODUKTY" w panelu i wybieramy opcje "DODAJ".
W oknie konfiguracyjnym należy:
- nazwać produkt,
- dodać stan magazynowy, choć nie jest on wymagany,
- dodać cenę produktu,
- przyporządkować produkt do kategorii (opcja nieobowiązkowa; aby dodać produkt do kategorii, należy ją w pierwszej kolejności stworzyć - instrukcja znajduje się tutaj),
- dodajemy opis produktu (opcja nieobowiązkowa),
- opcję wymogu dostawy jak i powiadomienia mailowego pomijamy w konfiguracji,
- określamy opcję autouzupełniania (produkt po dodaniu do “przestrzeni” może być automatycznie dodawany do koszyka zakupowego, gdy klient kupuje bilet online),
- ustalamy wysokość VATu - musi zostać podana obowiązkowo.
❗Jeśli produkt o tej samej nazwie będzie miał zmieniony lub niepoprawny VAT, drukarka może przestać fiskalizować paragony, dlatego ważne jest, aby VAT był poprawny, a przy zmianie VATu należy zmienić nazwę istniejącego produktu, ponieważ drukarka zapamiętuje nazwę i VAT produktu, np: karnet zmieniamy na karnet 2023❗, - ustalamy, czy produkt jest fiskalny,
- dodajemy grafikę dla ikony dla produktów w widoku online po stronie klienta.