GRAFIKI, które powinny zostać przygotowane do uruchomienia sprzedaży Twojego wydarzenia:
Grafika główna wydarzenia - 810x700 px
Grafika na bilet elektroniczny - 1200x400px, max 250kB
Pozostałe grafiki niezbędne do realizacji indywidualnego pakietu świadczeń promocyjnych zawartego w umowie:
600x800px - pionowa - karuzela Going. Poleca
1280x350 px - pozioma - rotujący top slider
Główna grafika wydarzenia wykorzystywana jest również w newsletterze, pozostałych karuzelach i listingach na stronach głównych Going. oraz Empik Bilety, a także w top sliderze w aplikacji mobilnej Going.
Mile widziane są również materiały promocyjne przygotowane pod kątem mediów społecznościowych, tj. post 1000x1000 px oraz 1080x1920 px - w przypadku kampanii reklamowych w środowisku Meta polecamy przygotowanie materiałów video o maksymalnej długości 10 sekund. Cenimy sobie również dostarczenie czystych zdjęć prasowych artystów, szczególnie w przypadku tras koncertowych.