Chętnie wspomożemy Cię w zakresie obsługi wejścia, czyli kontroli biletów lub stacjonarnej sprzedaży biletów przed wejściem na Twoje wydarzenie.
Skontaktuj się bezpośrednio ze swoim opiekunem z ramienia Client Success lub napisz do nas na adres clientcare@goingapp.pl na 10 dni (lub wcześniej) przed planowanym wydarzeniem.
Napisz nam w jakim zakresie potrzebujesz naszej pomocy i określ swoje zapotrzebowanie lub zdaj się na doświadczenie naszego zespołu produkcji - zadamy Ci kilka pytań i w oparciu o odpowiedzi oraz aktualny poziom sprzedaży zarekomendujemy najlepsze rozwiązanie oraz przedstawimy wycenę obsługi.
Możesz skorzystać z jednego z dwóch poniższych szablonów, aby dostarczyć nam informacje niezbędne do wyceny obsługi.
Wiem, czego potrzebuję:
1. Nazwa wydarzenia:
2. Data wydarzenia:
3. Miejsce wydarzenia (nazwa i adres obiektu):
4. Godzina otwarcia bram:
5. Godzina rozpoczęcia wydarzenia:
6. Lista pracowników ze wskazaniem godziny gotowości do pracy, rozpoczęcia oraz zakończenia pracy, np.:
skanerzysta 5 os., gotowość 17:00, praca 17:30-21:30
kasjer 2 os., gotowość 16:45, praca 17:00-20:00
7. Zapewniam transport (jeśli konieczny): tak/nie
8. Zapewniam nocleg (jeśli konieczny): tak/nie
9. Zapewniam wyżywienie (czas pracy > 8h): tak/nie
Nie wiem, czego potrzebuję, więc proszę o rekomendację:
1. Nazwa wydarzenia:
2. Data wydarzenia:
3. Godzina rozpoczęcia wydarzenia
4. Godzina otwarcia i zamknięcia bramek
5. Czy wszystkie grupy pracowników mają pracować w takich samych godzinach? np. kasy otwierają się wcześniej niż bramki
6. Miejsce wydarzenia (nazwa obiektu, adres):
7. Zapewniam transport (jeśli konieczny): tak/nie
8. Zapewniam nocleg (jeśli konieczny): tak/nie
9. Zapewniam wyżywienie (czas pracy > 8h): tak/nie
10. Ile jest przewidzianych grup wejść?
Jeśli np. jest to duży obiekt, organizator może zaplanować grupy wejść w kilku znacznie oddalonych od siebie lokalizacjach (patrz: stadiony, Hala Stulecia we Wrocławiu, itp.), stąd jest to bardzo ważna informacja.
11. Ile drzwi, jakiej szerokości (przynajmniej szacunkowo):
12. Czy będzie prowadzona stacjonarna sprzedaż biletów: tak/nie
13. Czy będą opaski: tak/nie
Jeśli tak, to jakie rodzaje, jaki podział stref, czy na wszystkie strefy będą opaski, itd.
14. Wielkość obiektu:
Tzn. na jaką maksymalną liczbę osób zostało wydane pozwolenie lub jaka jest maksymalna sprzedaż biletów