Media wydarzenia - grafika

W tym miejscu wgrasz główną grafikę do wydarzenia oraz podepniesz klip na YouTube.

Główna grafika wydarzenia, czyli jego okładka powinna zostać przygotowana w rozmiarze 810x700px. Nie należy używać grafik lub zdjęć, których choćby jeden z wymiarów jest mniejszy niż powyższe.

Grafika lub zdjęcie wgrywane jako okładka wydarzenia buduje wizerunek danego wydarzenia. Okładki to pierwszoplanowe elementy, z którymi spotyka się użytkownik, a ich jakość “promieniuje” na odbiór wydarzenia. Ważne jest więc, by były one starannie przygotowane i wyselekcjonowane.

Postrzegaj grafikę wydarzenia jak okładkę płyty, która wcale nie musi zawierać dużo treści. Data oraz miejsce wydarzenia są widoczne zaraz przy grafice - nie musisz zamieszczać tych informacji na grafice.

Jeżeli zamieszczasz do sprzedaży trasę koncertową lub cykl wydarzeń, tj. wiele terminów w ramach jednego wydarzenia to grafika wgrywana w MEDIA na poziomie wydarzenia będzie okładką całej trasy / cyklu i będzie widoczna w automatycznej selekcji.

Nie zalecamy umieszczania na okładce cyklu / trasy wszystkich dat wydarzenia, ponieważ grafika nie będzie przejrzysta. Zamieść na niej jedynie nazwę trasy i pseudonim artysty. Daty i miejsca będą widoczne na listingu. 

Zrzut ekranu 2024-07-15 133302

Grafikę możesz wgrać bezpośrednio z plików na swoim urządzeniu, poprzez wklejenie publicznego adresu URL kierującego do grafiki, a także ze swojego Dropboxa lub Dysku Google.

Zrzut ekranu 2024-07-15 133539

Grafika wgrana z poziomu wydarzenia będzie domyślnie wyświetlana na kartach sprzedażowych wszystkich terminów, chyba że wgrasz inną grafikę w zakładce "MEDIA" w menu poszczególnych terminów.

W tej sekcji dodasz również link do wideo zamieszczonego w serwisie YouTube. Wideo musi być publiczne, a adres URL powinien prowadzić bezpośrednio do materiału, nie do playlisty, profilu artysty lub shortsów.

Zrzut ekranu 2024-07-15 133824

Możesz zamieścić np. teledysk do najnowszego singla artysty, którego koncert organizujesz lub wideorelację z poprzedniej edycji wydarzenia. 

Wideo na YouTube zamieszczone w zakładce "MEDIA" w wydarzeniu będzie widoczne na kartach sprzedażowych wszystkich terminów, chyba że podasz inny adres URL w zakładce "MEDIA" w menu poszczególnych terminów.