W tym miejscu wgrasz grafikę terminu oraz podepniesz klip na YouTube.
Główna grafika terminu, czyli jego okładka powinna zostać przygotowana w rozmiarze 810x700px. Nie należy używać grafik lub zdjęć, których choćby jeden z wymiarów jest mniejszy niż powyższe.
Grafika lub zdjęcie wgrywane jako okładka buduje wizerunek danego wydarzenia. Okładki to pierwszoplanowe elementy, z którymi spotyka się użytkownik, a ich jakość “promieniuje” na odbiór wydarzenia. Ważne jest więc, by były one starannie przygotowane i wyselekcjonowane.
Postrzegaj grafikę wydarzenia jak okładkę płyty, która wcale nie musi zawierać dużo treści. Data oraz miejsce wydarzenia są widoczne zaraz przy grafice - nie musisz zamieszczać tych informacji na grafice.
Jeżeli zamieszczasz do sprzedaży trasę koncertową lub cykl wydarzeń, tj. wiele terminów w ramach jednego wydarzenia to grafika, którą wcześniej wgrałeś w MEDIA na poziomie wydarzenia będzie okładką całej trasy / cyklu i będzie widoczna w automatycznej selekcji oraz zostanie automatycznie zaciągnięta do wszystkich terminów (mimo że w panelu nie będzie widoczna to wyświetli się na karcie sprzedażowej).
Grafikę możesz wgrać bezpośrednio z plików na swoim urządzeniu, poprzez wklejenie publicznego adresu URL kierującego do grafiki, a także ze swojego Dropboxa lub Dysku Google.
W tej sekcji dodasz również link do wideo zamieszczonego w serwisie YouTube. Wideo musi być publiczne, a adres URL powinien prowadzić bezpośrednio do materiału, nie do playlisty, profilu artysty lub shortsów.
Możesz zamieścić np. teledysk do najnowszego singla artysty, którego koncert organizujesz lub wideorelację z poprzedniej edycji wydarzenia.