Lista transakcji

W liście transakcji zawarte są wszystkie transakcje zakupu dokonane online jak i stacjonarnie. 

Domyślnie sortowane są od najnowszych transakcji. Sposób sortowania możemy zmienić po kliknięciu na nazwę danej kolumny.

Nad tabelą znajduje się opcja pozwalająca na wybranie zakresu dat, dla którego chcemy wyświetlić transakcje.

Po prawej stronie mamy możliwość wyboru rodzaju sprzedaży, który chcemy wylistować.

Mogą być to:

  • wszystkie transakcje (zarówno produkty jak i aktywności),
  • wyłącznie aktywności,
  • wyłącznie produkty.

Widok listy transakcji zawiera:

  • ID transakcji,
  • datę i godzinę transakcji,
  • nazwę produktu, biletu,
  • liczbę oraz cenę zakupionych produktów/biletów,
  • informację o rodzaju sprzedaży (karta, gotówka, PayU, przelew),
  • adres mailowy osoby, która dokonała zakupu.

Po kliknięciu w trzy kropki pojawia się opcja eksportu listy transakcji do pliku.

Dodatkowo pod listą transakcji, znajduje się lista zwrotów.

Widok zwrotów zawiera:

  • ID transakcji
  • datę i godzinę zwrotu,
  • nazwę produktu, biletu,
  • liczbę oraz kwotę zwróconych produktów/biletów,
  • informację o rodzaju sprzedaży (karta, gotówka, PayU, przelew),
  • adres mailowy osoby, która dokonała zwrotu,
  • powód zwrotu (jeśli został wpisany).