Konfiguracja sali - miejsca siedzące numerowane

Z tego artykułu dowiesz się jak skonfigurować sprzedaż miejsc siedzących numerowanych.

W pierwszej kolejności skonfiguruj szczegóły wydarzenia (terminu) oraz pule biletowe z pominięciem emisji - system automatycznie zliczy miejsca podpięte pod daną pulę. 

W przypadku sprzedaży siedzących miejsc numerowanych polecamy posługiwanie się nazwami pul Kategoria I, Kategoria II, Kategoria III - zaczynając od miejsc najbliżej sceny, tj. zwyczajowo najdroższych.

Następnie przejdź do zakładki "Konfiguracja sali" w menu terminu.

Wybierz z listy plan sali miejsca Twojego wydarzenia.

Jeśli nie znalazłeś interesującego Cię planu to wyślij na adres clientcare@goingapp.pl rzut sali wraz z nazwą i adresem miejsca. Wprowadzimy plan do systemu.

Plan sali zostanie automatycznie pobrany z dostępnych zasobów. 

Kliknij w wybrane miejsca, aby je zaznaczyć. Możesz robić to pojedynczo (ustawienie domyślne) lub skorzystać z innych narzędzi (prostokąt lub lasso) dostępnych w lewym górnym rogu sali.

 

 

Przytrzymaj przycisk "alt" by móc zbiorowo odznaczyć wybierane miejsca w przypadku narzędzia "prostokąt" lub "lasso".

Po zaznaczeniu miejsc, pod mapą, pojawią się pule, które zostały wcześniej skonfigurowane w wydarzeniu. Wybierz pulę pod którą chcesz podpiąć wybrane miejsca i kliknij zapisz. Powtórz tę akcję dla wszystkich miejsc, które chcesz wprowadzić do sprzedaży.

Pod jedno miejsce możesz przypisać więcej niż jedną pulę - przydatne w przypadku wprowadzenia do sprzedaży np. biletów normalnych i ulgowych.

Podpięte pod pule biletowe miejsca zmienią swój kolor. Pozostałe, dopóki nie podłączysz ich pod pulę, nie będą dostępne do zakupu. 

Wyłączanie miejsc ze sprzedaży

Zaznacz miejsca, które chcesz wyłączyć ze sprzedaży, a następnie kliknij "Wyłącz ze sprzedaży". Liczba dostępnych biletów w puli zaktualizuje się automatycznie.

Na miejscach wyłączonych ze sprzedaży zobaczysz symbol "X".

Na video zamieszczonym poniżej możesz podejrzeć jak wygląda konfiguracja miejsc siedzących.

W przypadku dużych obiektów, np. COS Torwar, Tauron Arena, Atlas Arena, itp., możesz zlecić nam konfigurację sali. Zapoznaj się z informacjami poniżej jak prawidłowo przygotować materiały.

Wyślij aktualny rzut sali (z oznaczonymi sektorami i numerami miejsc), który otrzymałeś od zarządzającego obiektem, do swojego opiekuna lub na adres clientcare@goingapp.pl. Załącz również przejrzystą rozpiskę miejsc, np. w tabeli jak w przykładzie poniżej. Możesz skorzystać z naszego szablonu dostępnego tutaj.

Sektor Rząd Miejsca Cena Nazwa puli
E 1-3 --- 180 Kategoria I
E 4 9-14 170 Kategoria II
E 4 1-8 160 Dla OzN
D, F 1 --- Zablokowane Zaproszenia
D, F 2-4 --- 170 Kategoria II
H, B, G, C --- --- 150 Bilet VIP

Ważne:

  1. Przy przesyłaniu planów sali prośba o oznaczanie sektorów.
  2. Nazwa sektorów na płycie powinna różnić się od nazw sektorów na trybunie, aby uniknąć nieporozumień przy wpuszczaniu publiczności na wydarzenie.
  3. Nazwy pul biletowych nie mogą być identyczne. Prośba o różne nazewnictwo, np:
    - Trybuna E kategoria I
    - Trybuna E kategoria II
  4. Jeżeli miejsca na sektorach są w takiej samej cenie, to możemy je podpiąć pod tę samą pulę.
  5. Prośba o informację jeżeli na sali znajduje się np. FOH, czy inne miejsce, które musimy uwzględnić na przygotowanej przez nas mapie.
  6. Bilety dla osób z niepełnosprawnością (OzN). Dokładnie oznacz te miejsca na mapie, jeżeli przewidujesz taką pulę biletów.
  7. Przy biletach dla OzN prośba o doprecyzowanie dostępności, tj.:
    - czy wymagane będzie orzeczenie o niepełnosprawności / legitymacja,
    - czy bilet uprawnia do wejścia z opiekunem / osobą asystującą (dodatkowe miejsce siedzące).