Google Tag Manager

W nowym panelu partnerskim możesz dodać swój GTM w zakładce Ustawienia konta. Dodany kod GTM pojawi się na stronach wydarzeń partnera, na formularzu zakupowym, a także (po dodatkowym ustawieniu w CMS) na kompozycji.

Wpięty GTM widoczny będzie na początku sekcji <head> i <body>.

Dodanie GTMa do wydarzeń i do formularza zakupowego:

  1. Przed rozpoczęciem procesu skopiuj z Google Tag Managera odpowiedni Identyfikator Kontenera zapisany w formacie GTM-A8CD3FG

  2. Zaloguj się do panelu partnerskiego pod adresem https://panel.goingapp.pl/login a następnie przejdź do Ustawień konta - https://panel.goingapp.pl/ustawienia

  3. Następnie partner może samodzielnie dodać swój GTM w zakładce NARZĘDZIA ANALITYCZNE. Następnie należy zapisać zmianę na dole strony

  4. GTM automatycznie będzie dodawany na każdym wydarzeniu i formularzu zakupowym wydarzenia partnera.