Data i miejsce - zmiany

W tym miejscu zmienisz datę i miejsce wydarzenia.

Po wybraniu w menu terminu "Data i miejsce" zobaczysz poniższy widok.

Zmiany dokonane w tym miejscu (w przypadku sprzedanych biletów) wywołują zmianę statusu wydarzenia, tj. wysyłają automatyczny mailing o zmianach oraz umożliwiają ubieganie się o zwrot środków za zakupione bilety (w przypadku zmiany daty i godziny rozpoczęcia.

W przypadku odwołania, zmiany czasu i miejsca wydarzenia posiadacze biletów mają prawo ubiegać się o zwrot środków za zakupione bilety.

Zmiana daty / godziny rozpoczęcia

Po wprowadzeniu nowej daty/godziny rozpoczęcia i zapisaniu zmian system poprosi Cię o potwierdzenie zmian i poinformuje o wysyłce mailingu informacyjnego do posiadaczy biletów. Na tym etapie możesz dodać komunikat organizatora, np. wiadomość od zespołu, wyjaśnienie powodu zmiany, itp..

Po zatwierdzeniu zmian w skrzynce nadawczej w panelu pojawi się automatycznie wygenerowany mailing., a status wydarzenia ulegnie zmianie W razie pomyłki masz 5 minut buforu między zatwierdzeniem zmian a wysyłką - w tym czasie możesz usunąć mailing.

Zrzut ekranu 2024-07-30 134838

Posiadacze biletów, na adres e-mail podany przy zakupie, otrzymają wiadomość z powiadomieniem o zmianach na wydarzeniu oraz możliwości zwrotu biletu, gdy nie mogą wziąć udziału w wydarzeniu w nowym terminie.

Odwołanie wydarzenia

image-png-Aug-05-2024-09-14-16-9758-AM

 

W celu odwołania wydarzenia kliknij "Status", a następnie wybierz "Odwołany".

System poinformuje Cię o wysłaniu mailingu do posiadaczy biletów, a także wstrzyma sprzedaż terminu.

 

 

 

Skonsultuj się ze swoim opiekunem lub napisz do nas na clientcare@goingapp.pl jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub dodatkowe pytania dot. procesu zmiany daty, godziny lub odwołania terminu.