W tym miejscu zmienisz datę i miejsce wydarzenia.
Po wybraniu w menu terminu "Data i miejsce" zobaczysz poniższy widok.
Zmiany dokonane w tym miejscu (w przypadku sprzedanych biletów) wywołują zmianę statusu wydarzenia, tj. wysyłają automatyczny mailing o zmianach oraz umożliwiają ubieganie się o zwrot środków za zakupione bilety (w przypadku zmiany daty i godziny rozpoczęcia.
W przypadku odwołania, zmiany czasu i miejsca wydarzenia posiadacze biletów mają prawo ubiegać się o zwrot środków za zakupione bilety.
Zmiana daty / godziny rozpoczęcia
Po wprowadzeniu nowej daty/godziny rozpoczęcia i zapisaniu zmian system poprosi Cię o potwierdzenie zmian i poinformuje o wysyłce mailingu informacyjnego do posiadaczy biletów. Na tym etapie możesz dodać komunikat organizatora, np. wiadomość od zespołu, wyjaśnienie powodu zmiany, itp..
Po zatwierdzeniu zmian w skrzynce nadawczej w panelu pojawi się automatycznie wygenerowany mailing., a status wydarzenia ulegnie zmianie W razie pomyłki masz 5 minut buforu między zatwierdzeniem zmian a wysyłką - w tym czasie możesz usunąć mailing.
Posiadacze biletów, na adres e-mail podany przy zakupie, otrzymają wiadomość z powiadomieniem o zmianach na wydarzeniu oraz możliwości zwrotu biletu, gdy nie mogą wziąć udziału w wydarzeniu w nowym terminie.
Odwołanie wydarzenia
W celu odwołania wydarzenia kliknij "Status", a następnie wybierz "Odwołany".
System poinformuje Cię o wysłaniu mailingu do posiadaczy biletów, a także wstrzyma sprzedaż terminu.
Skonsultuj się ze swoim opiekunem lub napisz do nas na clientcare@goingapp.pl jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub dodatkowe pytania dot. procesu zmiany daty, godziny lub odwołania terminu.