Customowy Landing Page

Wytyczne dot. materiałów potrzebnych nam do przygotowania dedykowanej strony www pod projekt.

UWAGA! Na postawienie customowego LP potrzebujemy 7 dni roboczych od momentu uzyskania kompletu materiałów.

Pamiętaj, by projekt strony na wersję zarówno web jak i mobile był nam udostępniony w plikach otwartych. Projekt powinien być udostępniony w programie Figma.

Dodatkowo do projektu niezbędne jest dołączenie plików w odpowiednich formatach z grafikami, fontami, tekstami i pozostałymi elementami, które mają znaleźć się na stronie.

Wytyczne:

  • domena na której ma stanąć strona (dostępy) lub wytyczne jaki ma być URL jeśli strona ma zawisnąć na naszej infrastrukturze: www.goingapp.pl/nazwa_projektu

  • projekt LP (formaty web i mobile) przygotowany w Figmie

  • KV w orientacji pionowej (mobile) + w pliku otwartym. Formaty:
    360x720px
    412x846px
    360x640px

  • KV w orietnacji poziomej (web) + w pliku otwartym Formaty:

    1366x768px
    1920x1080px
    1536x864px
    1600x900px

    Uwaga - najlepiej gdyby header nie zawierał napisów na grafice
  • grafiki tła pod web w formacie 1920 × 1080 i pod mobile 720x1080 w formacie png lub jpg

  • wszystkie potrzebne grafiki lub napisy na przeźroczystym tle w formacie png lub jpg

  • jeżeli klient decyduje się na statyczny header - treść (grafiki, napisy) powinna znaleźć się jak najbardziej na środku uwzględniając odpowiednie paddingi, aby poprawnie wyświetlał się na urządzeniach o różnej rozdzielczości

  • paczka z fontem/fontami

  • tytuł strony (page title)

    • wyjaśnienie → jest wstawiany w sekcji <head> kodu źródłowego witryny Tag TITLE mówi zarówno użytkownikom, jak i wyszukiwarkom o temacie danej strony, a jego treść wyświetlana jest na stronie wyników wyszukiwania Google (SERP) jako klikalny nagłówek, w pasku tytułu przeglądarki oraz w mediach społecznościowych. Zwykle jest to to samo co og:title
  • copy (opis trasy, cyklu, wydarzeń) - ok 1000 znaków

  • linki do wydarzeń sprzedażowych (od opiekuna CS)

  • inne (FAQ, regulaminy, bramka 18+ itd.)

  • znaczniki meta (Opne Graph) reprezentujące stronę podczas udostępniania:

    • OG title (zwykle to samo co tytuł strony)
    • OG image (1200x627px)
    • OG description (krótkie copy, 1-2 zdania)

    Przykład:

  • SEO opis (może być ten sam do OG description)
  • SEO słowa kluczowe (keywords)
  • deadline akceptu projektu z klientem
  • deadline publikacji strony

 ❗ Pamiętaj, że rozpropagowanie DNSów na zewnętrznej  domenie, czyli sprawienie, by każdy na świecie mógł zobaczyć stronę, trwa ok 24h od momentu publikacji strony. Jeśli zatem pracujemy na nowym URLu (domenie, która została wykupiona pod ten projekt) warto pomysleć o stworzeniu zaślepki, którą opublikujemy min. dobę przed startem sprzedaży / ogłoszenia projektu (wówczas podmienimy zaślepkę na docelowy wyląd strony).