Bilety kolekcjonerskie

Grafika 1
Przygotowaliśmy dla Was całkowicie zautomatyzowany proces produkcji oraz sprzedaży biletów kolekcjonerskich. Całość wymaga jedynie drobnej konfiguracji w panelu - cała logistyka dzieje się bez żadnego zaangażowania partnerów oraz naszych pracowników.

mockup_kolekcjonerski_noBG

Bilet uprawnia do wejścia na wydarzenie. Posiada wszystkie niezbędne dane oraz kod QR, pod którym kryje się kod biletu.

1. Konfiguracja w panelu

Uruchomienie sprzedaży biletu wymaga posiadania jedynie jego ceny oraz grafiki, która zostanie nadrukowana na bilet. Konfigurujemy go na puli w następujący sposób:

 

Tak skonfigurowany bilet jest już gotowy do sprzedaży i pojawi jako możliwość dokupienia do puli na której został uruchomiony:

Grafika 2

Bilety są imienne - przy zakupie większej liczby biletów użytkownik musi podać dane które zostaną na nich nadrukowane.

Na powyższym screenie widzimy bilet skonfigurowany tylko dla puli 1.
Opcje dokupienia biletu kolekcjonerskiego możemy włączać na różnych pulach w ramach terminu ale obrazek na bilecie będzie jeden wspólny dla wszystkich pul na danym terminie.

Bilet można skonfigurować zarówno na normalnych wydarzeniach jak również seats.io

 

2. Produkcja oraz logistyka

Proces wydruku i wysyłki jest całkowicie zautomatyzowany. Drukarnia otrzymuje informacje o wszystkich zamówieniach i raz w tygodniu wysyła bilety do użytkowników. Użytkownik po zakupie otrzymuje potwierdzenie nadchodzącego zamówienia, a my otrzymujemy link do listu przewozowego oraz trackingu przesyłki.

Cykl realizacji zamówień wygląda następująco:
- zamówienia zbierane są w ciągu tygodnia roboczego do piątku
- realizacja zamówień i wysyłka następuje w środę kolejnego tygodnia.

W przypadku gdy do wydarzenia nie zostało dużo czasu i nie mamy pewności, że bilet dotrze - informujemy o tym użytkowników:

Grafika 3


3. Warunki biznesowe

Koszt produkcji biletu wynosi łącznie 30 zł. Taka podstawa cenowa jest domyślnie ustawiona w Panelu Partnerskim (CMS Going.) i stanowi minimalną cenę biletu kolekcjonerskiego, jaką można zdefiniować. Koszt przesyłki kurierskiej wynosi 11 zł i jest pokrywany przez klienta docelowego w ścieżce zakupowej. Partner ma możliwość ustalenia własnej części ceny, określanej jako maksymalna cena biletu i jest prezentowana w systemie jako kwota brutto i jest płatna przez klienta docelowego. Marża Going. wynosi 50% maksymalnej ceny biletu pomniejszonej o koszt produkcji (30 zł).