Aktualności

Z tego artykułu dowiesz się o nowych funkcjonalnościach w panelu partnerskim, aktualizacjach aplikacji skanującej Going. Scan oraz wszelkich nowościach, które usprawnią naszą współpracę.

HARMONOGRAM PRACY W OKRESIE ŚWIĄTECZNYM

W związku z okresem świątecznym przedstawiamy nasz harmonogram pracy:

- piątek 18. marca - pracujemy w godzinach 10:00 - 15:00, a dyżur trwa od 15:00 do 20:00,
- sobota i niedziela 19-20. marca - dla trwających wydarzeń dyżurujemy w godzinach 12:00 - 20:00,
- poniedziałek 21. marca - odpoczywamy, a w razie sytuacji całkowicie uniemożliwiających sprzedaż prosimy o wiadomość na clientcare@goingapp.pl z opisem problemu oraz linkiem do wydarzenia.

W czasie dyżuru przyjmujemy zgłoszenia dot. nagłych sytuacji związanych z brakiem możliwości prowadzenia sprzedaży, problemów ze skanowaniem biletów lub innymi problemami technicznymi.

Dane do kontaktu z działem Client Success, także w czasie dyżuru:
clientcare@goingapp.pl
+48 577 218 971


Do pełni działań operacyjnych wracamy we wtorek 22. marca. 

PRACE OPTYMALIZACYJNE

W związku z pracami optymalizacyjnymi, dziś (11.03.2025) w godzinach 11:30–13:00 prosimy o niekorzystanie z następujących funkcjonalności:

  • Generowanie raportów
  • Tworzenie paczek kodów rabatowych
  • Generowanie paczek zaproszeń
  • Korzystanie ze statystyk

Powyższe funkcjonalności w tym czasie mogą być obarczone błędem. 

Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za ewentualne niedogodności.

"Blokada" możliwości dublowania wydarzenia

Z wejściem ostatniej aktualizacji panel wykrywa podobne wydarzenia i sugeruje kontynuację prac na już stworzonym wydarzeniu. "Blokada" ma na celu zachowanie porządku w panelu partnerskim, uniknięcie dwukrotnej publikacji tego samego wydarzenia, co będzie niekorzystne pod kątem SEO.

System wykryje podobne wydarzenia:

- na tym samym koncie partnerskim,
- w tym samym miejscu,
- o tej samej dacie rozpoczęcia.

proxy

Limit biletów w puli oraz na liście biletowej

W związku z optymalizacją systemu wprowadziliśmy limity liczb biletów.

Wielkość emisji w puli biletowej - maksymalna liczba biletów została ograniczona do 5 000 sztuk.

Lista biletowa (zaproszenia oraz import kodów) - maksymalna liczba biletów-zaproszeń oraz kodów do zaimportowania została ograniczona do 1000 sztuk. W razie potrzeby otwórz nową listę.

proxy (2)

proxy (1)

Przygotowanie do wdrożenia anglojęzycznej wersji serwisu

1. Uzupełnienie nazw oraz opisu wydarzeń i ich terminów o wersję anglojęzyczną, która będzie widoczna po przełączeniu się na wersję ENG. W celu uzupełnienia informacji w wersji ENG należy włączyć switch, który znajduje się w zakładce "Informacje podstawowe" na wydarzeniu oraz terminie.

01946956-27b5-747f-b0b8-ae232160118b

2. Dodawanie zgód w języku angielskim. Najnowsza aktualizacja wprowadza możliwość dodania tłumaczenia zgody (np. marketingowej, o pełnoletności), dzięki czemu po wejściu użytkownika w anglojęzyczną wersję formularza zakupowego, treść zgody wyświetli się jedynie w j. angielskim. Wszystkie systemowe zgody na ścieżce zakupowej zostały również uzupełnione domyślnie o wersję ENG. W celu dodania niestandardowej zgody niezmiennie należy skontaktować się z opiekunem z ramienia działu Client Success lub na adres clientcare@goingapp.pl

0194647e-596a-79e6-b52e-74f3ff2b4b04

Przełączanie języka w serwisie nie jest jeszcze oficjalnie udostępnione, ale możliwe jest już uzyskanie linku zakupowego prowadzącego do anglojęzycznej wersji. Wystarczy ręcznie podmienić część URL'a z /wydarzenie/ na /event/.

PL: https://goingapp.pl/wydarzenie/kapibara-kapi-kapitour/warszawa-wrzesien-2024

ENG: https://goingapp.pl/event/kapibara-kapi-kapitour/warszawa-wrzesien-2024

Aktualizacja widoku terminów w wydarzeniu

Najnowsza aktualizacja wprowadza kilka usprawnień zarządzania terminami z poziomu widoku wydarzenia.

1. Pojawiła się możliwość podglądu liczby sprzedanych i dostępnych biletów na terminach bez konieczności wchodzenia w termin wydarzenia:
- dane pokazują się na żądanie po kliknięciu "pokaż sprzedaż"
na żądanie można je również odświeżyć przez kliknięcie strzałki.

2. Z widoku wydarzenia można również rozpocząć/wstrzymać sprzedaż oraz opublikować dany termin lub cofnąć jego publikację. 

Bramka 18+

Nowa funkcjonalność pozwala uruchomić bramkę potwierdzającą wiek użytkownika przed wejściem na stronę danego wydarzenia. Bramkę można uruchomić z poziomu zakładki "Informacje podstawowe" na wydarzeniu.

0193d41d-1511-707a-a8f1-b8cbc0e86141Bramka uruchomi jednorazowo na danej przeglądarce pop-up na wydarzeniu, terminie lub formularzu zakupowym, w zależności do czego zalinkujemy lub w co jako pierwsze wejdzie użytkownik.

W aplikacji mobilnej Going. bramka wyświetli się w widoku wydarzenia lub terminu użytkownikom, którzy posiadają wersję 9.25.02, a w przypadku posiadania niższej wersji apki bramka pojawi się dopiero w formularzu zakupowym.

0193d413-abe2-7d3f-abd4-06c48ca2e5ae

Zaproszenia RSVP

Aktualizacja wprowadza możliwość generowania zaproszeń typu RSVP, czyli z prośbą o potwierdzenie obecności.

  1. Na etapie tworzenia listy biletowej należy po włączeniu opcji RSVP skonfigurować czas jaki użytkownicy będą mieli na odbiór zaproszenia. Uwaga! Tak stworzonej listy nie można edytować, tj. wyłączyć RSVP lub zmienić daty potwierdzenia. W celu wysłania innego rodzaju zaproszeń należy stworzyć nową listę.

    0194644d-f56a-725e-bd49-dff36affa411
  2. Każdy użytkownik z listy otrzyma w pierwszej kolejności wiadomość awizo, w której będzie mógł potwierdzić odbiór zaproszenia.
    01946451-4852-7448-8d05-bffa995c5086

    Po potwierdzeniu użytkownik otrzyma właściwe zaproszenie.

    Brak potwierdzenia do ustalonej daty spowoduje, że zaproszenie przepadnie. W przypadku gdy było to zaproszenie na numerowane miejsce siedzące,  miejsce zostanie automatycznie zwolnione, natomiast należy je ręcznie przywrócić do sprzedaży.

    Kliknięcie w awizo, czyli potwierdzenie obecności, po ustalonym terminie również nie wygeneruje zaproszenia.

    01946456-dfb2-7271-b960-e713e958ee2c 01946456-f136-7d66-9560-524456519717
  3. Informacje o tym, kto odebrał zaproszenie znajdują się wewnątrz listy biletowej.
    Na liście odbiorców pojawiła się dodatkowa kolumna, która posiada statusy:
    - w trakcie (oczekuje na odbiór),
    - zaakceptowane (zaproszenie potwierdzone i odebrane),
    - niepotwierdzone (czas na odbiór minął).

    01946461-4307-7c29-9d26-14f9bae199b2

Rezerwacja noclegu podczas zakupu biletu

We współpracy z portalem www.stay22.com uruchomiliśmy możliwość rezerwacji noclegu w ścieżce zakupowej. Na stronie terminu oraz w aplikacji mobilnej (od wersji 9.26.01) pojawiły się dwa miejsca, z których użytkownik może przejść z uzupełnioną datą oraz lokalizacją wydarzenia bezpośrednio do serwisu bookingowego, aby sfinalizować rezerwację.

0193defe-b32e-7bad-b1a0-d57fdbcdab11  0193defe-8a20-776b-953e-f6680c387087

Going. Scan - zakończenie prac technicznych i nowa wersja aplikacji

Zakończyliśmy prace techniczne związane z aplikacją skanującą. Zaktualizuj aplikację do najnowszej wersji oraz zapoznaj się ze zmianami w aplikacji, które prezentujemy poniżej.

W App Store oraz Google Play pojawiła się aktualizacja aplikacji Going. Scan do wersji v.2.6.1. - prosimy o aktualizację aplikacji przed rozpoczęciem skanowania biletów na nadchodzących wydarzeniach.

Multimedia (2)

Pokaż procent zeskanowanych biletów - domyślnie aplikacja nie będzie pokazywać % liczby zeskanowanych biletów, aby zapewnić jak najbardziej sprawny przebieg skanowania. Włączenie tej opcji może spowalniać działanie skanera w przypadku słabego połączenia internetowego. Zostaw tę opcję wyłączoną, jeśli nie jest to konieczne.

Używaj skaner VisionCamera - zaawansowany aparat posiadający opcję m.in latarki, zooma oraz autofocusa, polecamy włączenie tej funkcji w przypadku problemów z domyślnym aparatem.

 

 

 

Zmiana regulaminu

22 października 2024 roku wszedł w życie nowy „Regulamin sprzedaży biletów za pomocą strony internetowej Going. oraz aplikacji mobilnej Going.”.  Poniżej znajdziesz jego zaktualizowaną wersję.


Zmiany Regulaminu dotyczą:
• zasad nabywania tzw. biletów kolekcjonerskich, będących unikatową pamiątką z uczestnictwa w wydarzeniach, które oferują możliwość nabycia takich biletów;
• zmiany godzin pracy Centrum Wsparcia Klienta.

Jeśli masz pytania, napisz do nas na adres: clientcare@goingapp.pl

Zaktualizowany regulamin przeczytasz tutaj.

Zmiana regulaminu

17 września 2024 roku zmieni się „Regulamin sprzedaży biletów za pomocą strony internetowej Going. oraz aplikacji mobilnej Going.”. Poniżej znajdziesz jego zaktualizowaną wersję.


Zmiany Regulaminu dotyczą:
• wprowadzenia postanowień wymaganych przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych, tzw. „DSA”);
• dostosowania Regulaminu do rozbudowy lub zmiany funkcjonalności kanałów sprzedaży;
• skorygowania niejasności i błędów;
• wskazania nowych danych adresowych Going.

Jeśli masz pytania, napisz do nas na adres: clientcare@goingapp.pl

Zaktualizowany regulamin przeczytasz tutaj.

Aktualizacja aplikacji skanującej Going. Scan

Z dniem 9. września 2024 w App Store oraz Sklepie Play pojawi się aktualizacja aplikacji Going. Scan. Zaktualizuj aplikację lub upewnij się, że aktualizacja została pobrana na Twoje urządzenie automatycznie przed kolejnym rozpoczęciem skanowania biletów, aby mieć pewność, że przebiegnie ono sprawnie, a problemy nie wystąpią.

Nowa wersja aplikacji to Going. Scan v.2.3.2. - wersję posiadanej aplikacji sprawdzisz na ekranie logowania do aplikacji.

Dokonaj aktualizacji również na naszych skanerach, jeśli posiadasz je w ramach współpracy. W tym celu włącz skaner, przesuń ekran startowy w górę i wejdź w aplikację Play Store. Następnie kliknij okrągły przycisk w prawym górnym rogu ekranu i przejdź do zarządzania aplikacjami. Sprawdź dostępność aktualizacji Going. Scan i zainstaluj ją. 

Po zainstalowaniu aktualizacji zamknij i ponownie otwórz aplikację Going. Scan.

Zmiana regulaminu

17 lipca 2024 roku zmienił się „Regulamin sprzedaży biletów za pomocą strony internetowej Going oraz aplikacji mobilnej Going”. Aktualny regulamin znajdziesz tu: https://web.goingapp.pl/storage/app/media/_regulaminy/REGULAMIN-GOING-od-17-07-2024.pdf
Zmiany Regulaminu dotyczą:
• procesu przekazywania biletów imiennych – Rozdział 9;
• podziału obowiązków pomiędzy platformą Going. a działającymi na niej sprzedawcami odnośnie do zwrotu należności za bilety i innych opłat w przypadku odwołania wydarzeń – Rozdział 11.
Z pozdrowieniami
Going. Team