Obsługa wydarzeń biletowanych w panelu Going.
Kontakt z Działem Client Success
Wstęp do panelu partnerskiego
Dodanie i konfiguracja nowego wydarzenia
Dodanie i konfiguracja wydarzenia z miejscami siedzącymi
Zarządzanie wydarzeniem
Integracja skryptów zewnętrznych z Going
Informacje
FAQ
- FAQ: Nie mogę znaleźć artysty w bazie w panelu.
- FAQ: Jak wygląda proces rozliczenia wydarzenia? (umowa agencyjna)
- FAQ: Jak zakomunikować SOLD OUT na stronie mojego wydarzenia?
- FAQ: Wydarzenie zostało uruchomione a przycisk ZAMAWIAM na stronie jest nieaktywny.
- FAQ: Cena biletu na stronie sprzedażowej nie zgadza się z ceną ustawioną w panelu.
- FAQ: Nie mogę znaleźć miejsca mojego wydarzenia w panelu.
- FAQ: Chcę poinformować uczestników o przełożeniu/odwołaniu/zmianie miejsca wydarzenia.
- FAQ: Czy na bilecie zakupionym stacjonarnie w salonie Empik widnieją dane osobowe?
- FAQ: W jaki sposób podejrzeć stronę sprzedażową mojego wydarzenia?
- FAQ: Gdzie znajdę listę osób, które zakupiły bilet na moje wydarzenie?
- FAQ: Co zrobić aby strona sprzedażowa mojego wydarzenia wyświetlała się w języku angielskim?